HTML

NetOkrácia - Horváth Dávid NetMiniszterelnök

Friss topikok

  • Ódor Richárd: Szép álmok, én is gyakran javaslok hasonló témában hasonló egyszerűsítéseket - milyen jó is lenne,... (2010.12.10. 07:18) Infokommunikációs stratégia javaslatok – 1. rész
  • Blekk42: Hali Még annak idején, amikor megválasztottunk netminiszterelnöknek, nekünk eRepublikos játékosok... (2010.11.26. 16:50) Kapcsolat
  • NP: Kedves Dávid! Olyan lelkesen küldözgeted mindig a bejegyzéseidet, és Én ezeknek a jó részét nem ol... (2010.11.22. 12:16) TEDxYouth konferencia Budapest 2010
  • Kékiné Munkácsi Zsuzsanna: Szeretném tudni én is és hogyan tudom meg (2010.11.20. 12:59) Törölt kapcsolat - felmérés
  • Rocsó: Hát, bizony a google-nek tényleg bele kell húznia bizonyos szempontból. A facebook óriási iramban ... (2010.11.11. 15:01) Új Facebook "Friends on Chat"

Linkblog

Szólj be a djuice-nak!

2010.09.29. 00:01 Netokrácia

Üzleti tárgyaláson voltam ma, ahol egy szakember két gondolat között odavetette, hogy "a neten egyébként is több a negatív vélemény". És igaza van. Azt nem szoktuk leírni, hogy "hű, de király!", "mennyire jó!". Ennek maximum butított változata, a lájkolás fordul elő, nem több. Ami jó, arról kevesebbet beszélünk, az nyugtat, az a normális, de ami nem jó, vagy amin élezhetjük a nyelvünket, nos annak annyi!

Így volt ez a djuice kampányával is. Nekem alapvetően tetszik, amit látok, ügyes húzás, szép kivitelezés, de hibás tartalom, mert bakiznak benne rendesen. Elég nagyokat. És ennél a pontnál megfordul a fejemben, hogy beleférnek-e ezek, vagy éppen, hogy nem szabad elkövetni ilyeneket, mert csak támadási felületet adnak? De ha nem adnának, akkor is ilyen sebességgel terjedne? Nem tudjuk.

Minden esetre a cigivel nálam elbuktak, azt nincs azonosulás a szereplőkkel. Mint filmes szereplők szimpatikusak, mint magyar alanyok, baromira távol állnak tőlem. De ennél a pontnál be is fejezem, inkább arra kérem az igen kritikus netes társadalmat, hogy szíveskedjenek megírni, Ők mégis milyen szituációkat, szereplőket és narrációt tettek volna az anyagba? Mivel szólították volna meg önmagukat és a korosztályukat? Mert kritizálni, fikázni és más anyját emlegetni könnyen megy, de konstruktív javaslatot, önvizsgálatból kiinduló tippeket adni rohadt nehéz. Úgyhogy a mélyen tisztelt, de annál sokkal kritikusabb olvasó legyen olyan kedves és írja meg, Ő hogyan csinálta volna?


3 komment

Címkék: kampány reklám djuice

A bejegyzés trackback címe:

https://netokracia.blog.hu/api/trackback/id/tr642488251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syck 2010.09.28. 23:07:40

tok egyszeru. felkertem volna egy profi ceget.

Trück Sebestyén 2010.09.29. 09:27:42

szerintem az egyetem mellett szülei nehéz helyzetét ismerve, tehermentesítésükre 2-3 állást is elvállaló hallgató példája, aki világéletében turkálóból vásárolta a ruháit, beleillett vna a film üzenetébe, bár mindenki magából indul ki =P

syck 2010.09.29. 10:10:41

egyre inkabb ugy nez ki, h se te se a djuice nem erti, h nem a filmmel van baj. az verprofi. ossze van rakva ugy ahogy kell, kelloen provokativ (gondolom ez volt a cel), van mondanivaloja, jo kepivilag stb stb. azzal mondjuk tudnek vitatkozni, h mi ertelme van egy idotallo problemat ugy beallitani, mintha a mostani tinik lennenek az elsok akik ezzel szembesulnek, de ez mar tenyleg mellekszal. nem a filmmel van baj. a djuicenak mi szuksege van arra, h negativ uzenetet kozvetitsen? kb most ez az uzenet: - szar a vilag - djuice-szal kevesbe szar vmi ilyesmi emberibb lenne: - a vilag nem tokeletes - djuice-szal jobb lehet a vilag masreszt az is erdekes szamomra, h mi a termek amit a djuice el akar adni. ha jol ertem a rfid kupon. de akkor miert nem szerepel sehol? h nez ki? hogyan sipol? ha tenyleg sipol, akkor a hangjara ezer es ezer egy megjelentest lehetett volna felfuzni, sot eleg lenne 2-3 masodperces spotokat tolni a hangjara epiteni es a kedvezmenyeket ado helyekkel cimevel logojaval url cimevel. meg1szer a vegere. nem a filmmel van baj. azzal van baj, h egy eletvidam fiatalos brand neki all negativ uzenetet szajkozni.
süti beállítások módosítása